گروه دانش‌بنیان دایکه پس از ۹ دوره برگزاری موفق مسیرهای آموزشی علوم داده (Data Science) اقدام به برگزاری دهمین دوره از مسیرهای علوم داده با عنوان دانشمند داده (Data Scientist) نموده است.

این مسیر آموزشی از نیمه بهمن ماه ۱۳۹۹ شروع شده و تا حدود ۹ ماه ادامه خواهد داشت. گروه دایکه تمامی تجربیات فنی سیزده ساله خود در زمینه علوم داده (Data Science) را در طراحی مسیر های آموزشی به کار گرفته تا دانشجویان پس از طی این دوره‌ها با توانمندی بالا و کوله‌باری غنی از دانش فنی جذب بازار کار گردند. لازم به ذکر است که تجربیات پیشین در برگزاری مسیرهای آموزشی، در به‌روزرسانی و بازتعریف این دوره از مسیر دانشمند داده نقش بسزایی داشته است.

دهمین دوره مسیر دانشمند داده

به دلیل پاندمی ویروس کرونا این مسیر تنها به صورت مجازی برگزار می‌شود. در روش برگزاری مجازی دوره، دانشجویان ابتدا به دریافت ویدیوی دوره‌ها از مخزن پرداخته و پس از مشاهده، در کلاس‌های آنلاین منتورینگ شرکت می‌نمایند که در جلسات منتورینگ به اشکالات و سوالات دانشجویان پرداخته خواهد شد.

در ابتدای دوره دانشجویان در یک گروه تلگرامی اضافه می‌گردند که اساتید دوره نیز در این گروه حضور دارند و دانشجویان می توانند سوالات خود را خارج از جلسات منتورینگ نیز در این گروه مطرح نمایند. پس از پایان دوره، دانشجویان به گروه دانش‌آموختگان شرکت دایکه اضافه می‌شوند که فضای بسیار مناسبی برای تبادل تجربیات در فضای علوم داده است و از این طریق اشکالات خود در انجام پروژه‌های واقعی را در گروه مطرح کرده و با هم‌افزایی توان سایر اعضا به حل آنها اقدام می‌نمایند.

شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با مراجعه حضوری به شرکت و یا حضور مجازی در پلتفرم جلسات آنلاین گروه دایکه و نیز تماس تلفنی، اقدام به دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت نمایید.

اگر سوالی دارید یکی از روشهای درخواست مشاوره رایگان رو انتخاب کنید و بقیه رو بسپارید به ما.