مشاوره رایگان

دایکه از متخصصانی که در زمینه علوم داده سابقه تدریس دارند، دعوت به همکاری می‌کند.

گروه دایکه در راستای توسعه فعالیت های آموزشی خود تحت عنوان آکادمی دایکه، آمادگی آن را دارد تا پذیرای متخصصانی باشد که در زمینه علوم داده سابقه تدریس داشته و تمایل دارند تا تجربیات خود را در مسیری هدفمند برای پرورش تحلیلگر، دانشمند و مهندس داده، در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار دهند.

همکاری آموزشی

بدون شک امر آموزش نیازمند کار تیمی بوده و هرچه تعداد بال های آن تیم بیشتر باشد توان پرواز و اوج گرفتن آن هم بیشتر خواهد بود. در مجموعه دایکه هم اعتقاد ما بر همین اصل استوار است. با گذشت بیش از یک دهه فعالیت آموزشی و اجرایی، امروز در نقطه ای ایستاده ایم که بازار کسب و کار کشور را بیش از هر زمان دیگری نیازمند متخصصین کارآمد و باتجربه در حوزه علوم داده می بینیم و به همین دلیل وظیفه خود می دانیم که برای رفع این نیاز، اهداف خود را رشد داده و برای رسیدن به آنها محکم تر و بلندتر گام برداریم.

به همین منظور در آکادمی دایکه سعی شده است تا دوره های پراکنده علوم داده، بصورت مسیرهای هدفمند مهارت محور طراحی شوند و با چنین رویکردی طبیعتا از حضور گرم و پرانرژی کارشناسان باتجربه علم داده در امر آموزش، استقبال خواهیم کرد.

دوره ها و سرفصل های مدنظر دایکه جهت همکاری با متقاضیان، شامل تمام عناوین مرتبط با هریک از مسیرهای آموزشی تحلیلگر داده، دانشمند داده و مهندس داده، از مباحث عمومی و پایه گرفته تا سرفصلهای کاملا اختصاصی و پیشرفته می باشد.

در صورتیکه توان و تجربه خود را در هریک از حوزه های مرتبط با مفاهیم و ابزارهای تحلیل و مدیریت داده ها خوب ارزیابی می کنید، پیشنهاد خود را برای همکاری گسترده با گروه دایکه در تکمیل و گسترش آموزش های تخصصی، از طریق ثبت درخواست و ارسال رزومه به ما اعلام کنید.