مشاوره رایگان

در تقویم آموزشی دایکه، می توانید آخرین اطلاعات مربوط به دوره ها و مسیرهای آموزشی درحال اجرا و همچنین برنامه های قابل ثبت نام را مشاهده کنید. برای دوره های آموزشی سازمانی هم می توانید با بخش آموزش دایکه تماس گرفته و جهت برگزاری دوره ها در محل سازمان خود هماهنگ کنید.

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – تابستان 1400 (فرمت جدید)

مخاطب این مسیر افرادی هستند که علاقه زیادی به حل مساله با رویکرد داده محور داشته و حوزه علم داده را به عنوان حیطه تخصصی برای خود در نظر گرفته اند و آینده شغلی خود را متخصص دیتا ساینس می بینند. پیش بینی فرآیندها، تحلیل کلان داده ها، متن کاوی و تحلیل احساس و همچنین یادگیری عمیق از جمله مسائلی هستند که در این حوزه مطرح می باشند. یک دانشمند داده فردیست که می تواند با طرح سوالات پیچیده و حل آنها به کمک دانش آماری پیشرفته و به کارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین، ارزش فوق العاده ای برای سازمان ایجاد کند.

این مسیر آموزشی در مجموعه دایکه مبتنی بر 9 کورس مهارتی طرح‌ریزی شده که بطور کلی شامل سه بخش 1– روش حل مساله و کسب بینش آماری 2- ابزارهای جانبی موردنیاز در این حوزه و 3تکنیکهای تحلیلی پیشرفته می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مسیر می توانید صفحه اختصاصی مسیر دانشمند داده را مطالعه کنید. 


  • شروع مسیر:  مرداد 1400
  • مدت مسیر: 260 ساعت (به مدت تقریبی 10 ماه)
  • روزهای برگزاری کلاس های حضوری: جمعه ها از 9 صبح تا 18 عصر
  • روزهای برگزاری کلاس های منتورینگ: روزهای کاری هفته بعد از تایم اداری 
  • هزینه ثبت نام دوره حضوری:  11,700,000 تومان (با 10% فروش ویژه تا 31 تیر)
  • هزینه ثبت نام دوره غیرحضوری:  8,200,000 تومان (با 10% فروش ویژه تا 31 تیر)
  • امکان ثبت نام اقساطی (بیش از 2 مرحله) برای دوره حضوری از طریق:
    سامانه اعتباری تاپ لند
    کارت اعتباری لندو
  • امکان ثبت نام اقساطی (تا 5 مرحله) برای دوره های غیرحضوری
    بدون نیاز به اوراق ضمانتی (چک و سفته)
    بدون احتساب بهره اضافی
  • تخفیف خرید نقدی با کد dcash-0012
    – تا 15 تیر به میزان 20 درصد
    – تا 31 تیر به میزان 15 درصد
    – تا 15 مرداد به میزان 10 درصد

سوال 1:  سامانه اقساطی تاپ‌لند چیست و چطور میتونم ازش استفاده کنم؟

شرکت نوین اعتبار هوشمند پردیس با نام تجاری تاپ‌لِند (TOPLEND)،با هدف تسهیل شرایط خرید اقساطی برای متقاضیان، اقدام به ایجاد سامانه فروش اقساطی انواع کالا و خدمات در بستر اینترنت و بصورت غیرحضوری نموده است.

متقاضیان استفاده از این سرویس می توانند از طریق صفحه اختصاصی آکادمی دایکه در تاپ‌لند و طی مراحل زیر، کد اعتباری دریافت کنند و سپس با ورود به آکادمی دایکه و انتخاب مسیر آموزشی موردنظر خود، در قسمت کوپن تخفیف از کد اعتباری خود استفاده کنند.

مراحل دریافت اعتبار از تاپ‌لند

سوال 2:  کارت اعتباری لندو چیست و چطور میتونم تهیه کنم؟

خرید کارت اعتباری لندو

لندو یا همون ایران رنتر سابق، یک شرکت معتبر و فعال در زمینه خدمات اعتباری و مالی هست که به مشتریانِ فروشگاه ها و کسب و کارهای طرف قرارداد، این امکان رو میده که با خرید کارتهای اعتباری مخصوص اون فروشگاه، بدون نیاز به پول نقد، محصول موردعلاقشون رو خرید کنند و هزینه اون رو بصورت اقساطی به لندو بپردازند.

خرید اعتباری (اقساطی) دوره های حضوری دایکه

برای این کار ابتدا باید وارد صفحه اختصاصی دایکه در لندو شده و پس از ثبتنام اولیه، ثبت اطلاعات کامل و دقیق از خودتون و همینطور بارگذاری تصویر کارت ملی، شناسنامه و گردش حساب سه ماهه از حساب بانکی فعالتون، درخواست خرید کارت اعتباری فروشگاه دایکه رو ثبت کنید.

با ثبت درخواست وارد فرایند اعتبارسنجی لندو خواهید شد که این مرحله از کار ممکنه چند روز زمان ببره. بعد از تایید اعتبار، یک کارت اعتباری به مبلغ درخواستی شما واستون صادر و فعال خواهد شد که به کمک این کارت اعتباری میتونید در بخش آکادمی دایکه برای محصول آموزشی مدنظرتون ثبت نام کنید.

سوال 3:  دوره غیرحضوری دانشمند داده چطور برگزار می شود؟

محتوای ویدئویی: در دوره غیرحضوری، سعی شده است تا تمامی محتوا و متریال آموزشی ارائه شده در دوره های حضوری برگزارشده (اعم از صدا و تصویر مدرس، صفحه دسکتاپ مدرس و مباحثی که روی تخته ارائه می شود)، بصورت فیلم تدوین شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد. در واقع به‌ازای هر جلسه حضوری، فیلم ویدئویی تدوین شده از دوره های قبلی، از طریق لینک دانلود به شرکت کنندگان مسیر ارائه می گردد.

سرویس منتورینگ: اما ویدئوها فقط بخشی از محتوا هستند. مجموعه دایکه به ازای هر جلسه حضوری که برگزار می شود، یک جلسه 1 ساعته آنلاین نیز در قالب سرویس منتورینگ برای شما در نظر می گیرد که به دلیل درگیر بودن مدرسین در کلاس های حضوری آخر هفته، جلسات آنلاین در روزهای شنبه تا چهارشنبه و خارج از تایم اداری ست می شود. شما می توانید پس از مشاهده ویدئوی کلاس، هرگونه سوال و ابهام خود را در سرویس منتورینگ با مدرس آن دوره مطرح کرده و بصورت مستقیم با مدرس تعامل داشته باشید.
ضمن اینکه مدرسین هم می توانند در قالب این سرویس، از وضعیت مخاطبین غیرحضوری مطلع شده و تسک ها و تمرینهای ارائه شده را پیگیری کنند.

توجه کنید که زمان بندی کلاس های منتورینگ هفتگی، برای هر کورس بطور جداگانه و متناسب با تایم مدرس در یکی از روزهای هفته و خارج از تایم اداری فیکس می شود.

گروه پشتیبانی تلگرامی: برای هر دوره از مسیرهای درحال اجرا گروه تلگرامی خواهیم داشت که تمام شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری در این گروه عضو خواهند شد. به اشتراک گذاری منابع و اطلاعات مرتبط با محتوای مسیر، طرح سوالات و اشکالات فردی و مباحثه بر روی اونها رو می توانید در این گروه پشتیبان داشته باشید. ضمن اینکه مدرسین دوره ها هم در این گروه هستند و در حد ممکن پاسخگو خواهند بود.

سوال 4:  آیا در پایان مسیر به شرکت کنندگان گواهینامه ارائه می شود؟

نمونه گواهینامه مسیر آموزشی علم داده

در طول اجرای مسیر، با ارزیابی هایی که توسط مدرسین از میزان مشارکت افراد در کلاس و اجرای تمرینها و کیفیت پروژه ها صورت می گیرد، برای هر یک از شرکت کنندگان نمره ای لحاظ شده که درصورت کسب حدنصاب، گواهینامه مهارتی صادر و ارائه می گردد.

گواهینامه ارائه شده به زبان انگلیسی بوده و قابلیت استعلام از طریق وبسایت دایکه(بخش گواهینامه ها) را دارا می باشد. در تصویر روبرو می توانید یک نمونه از گواهینامه های مسیرهای آموزشی دایکه را مشاهده کنید.

 

مسیرهای اجرا‌شده قبلی:

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – بهار 1400 

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – زمستان99 (غیرحضوری)

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – پاییز 99 

مسیر آموزشی تحلیلگر داده (Data Analyst) – تابستان99 

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – بهار 99 

مسیر آموزشی تحلیلگر داده (Data Analyst)  – زمستان 98

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – پاییز 98 

مسیر آموزشی تحلیلگر داده (Data Analyst)  – تابستان 98

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – بهار 98 

مسیر آموزشی تحلیلگر داده (Data Analyst)  – پاییز 97

مسیر آموزشی دانشمند داده (Data Scientist) – پاییز 97 

دوره های سازمانی

مجموعه دایکه در طول فعالیت چندین ساله خود، با خیل گسترده ای از شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی همکاری آموزشی و مشاوره ای داشته و دوره های آموزشی متنوع و بسیاری را برای پرسنل و مدیران آنها برگزار نموده است. که همین ارتباط گسترده با حوزه های مختلف صنعت و کسب و کار، سبب آشنایی گروه دایکه با انواع صورت مساله های موجود در حوزه های مختلف شده و به بینش تجربی مجموعه افزوده است.

اکنون نیز طبق روال گذشته و با کوله باری از دانش و تجربه در این راه، پذیرای نهادها و شرکتهایی هستیم که به دنبال آموزش علوم داده در بدنه سازمان خود می باشند. درصورت تمایل به برگزاری دوره ها در محل سازمان/شرکت خود می توانید با بخش آموزش دایکه تماس حاصل نموده و یا از طریق ایمیل درخواست خود را ثبت نمایید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.